onsdag 1 januari 2020

Då var vi inne i 2020

God fortsättning på det nya året. Ett helt år med nya möjlighet och det gamla året kunde inte sluta bättre än det gjorde, strålande solsken och klarblå himmel. Hur ser era planer ut för året?  även om jag inte är så mycket för att lägga upp planer som skall genomföras så finns det ändå mål under året. Båten är ett sådant mål som kräver lite planering av förarbete innan sjösättning och sedan till hösten torrsättning med allt vad det innebär. Det roligaste under året blir nog vårt lilla byggprojekt med det är ännu bara i tankevärlden. Jag kommer säkert att skriva mer om detta här på bloggen om det blir av. Vi har bokat två resor till snö och skidåkning, det kommer att bli härligt. Någon resa till sol och värme blir nog inte i år däremot  ser jag fram emot de små solstrålarna som eventuellt sommar att lysa på oss i februari och förhoppningsvis har vi fått lite snö då här på Öland. Det känns bra att ha lite oskrivna blad och ta året som det kommer och kunna ge sig iväg på någon cykel, flyg eller biltur precis när andan faller på. Det skall bli spännande att se vad året har gett när jag summera 2020, men tills dess så njuter jag av alla möjligheter inför det här året.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar