torsdag 31 oktober 2019

Vad är det som huserar i kroppen

Vår lilla familj dvs. Maken och jag har lyckats få några illasinnade bakterier i kroppen. Halsen är som ett rivjärn och kroppen känns helt utpumpad, men ingen feber och ingen snuva. Fy vad det är trist att vara så där halvsjuk. I går låg jag i soffan i stort sett hela dagen, totalt orkeslös. Maken har haft samma symtom i en vecka men i går orkade han både måla lister till nya altandörren och prova nya glasögon. Jag hoppas att det blir lite bättre i dag, känner kanske att jag har lite mer ork i kroppen, däremot ser det ena ögat ut som om jag skulle på Halloween fest, svullet och rödsprängt. Nej det blir väl att ligga kvar i soffan med våtvarma omslag på ögonen och hoppas att solen tittar fram och fundera över vilket  julgodis jag skall göra i år. Jag startade lite häromdagen då blev det Bounty om man nu kan kalla det julgodis. I vilket fall som helst så gör jag bara dem till jul. Nedan är bild från sällskapet jag fick med mig på en promenad i veckan, det där med att känna sig iakttagen.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar