tisdag 5 februari 2019

Hur är man funtad

Visst är vi människor lite märkliga. Jag funkar så att så fort jag känner mig minsta lilla bättre efter en skjukdom, förkylning eller annan kroppslig åkomma så har jag ingen ro att ligga still eller ta det lugnt. Jag måste hitta på något att göra, inte bara sitta eller ligga. Läsa en stund går jätte bra men det är precis som kroppen skriker efter rörelse. Det fina i kråksången är just nu att vara i så mycket rörelse som möjligt utan att dratta omkull. Jag hittade ett väldigt bra och gott tips på knäckebrödpizza. Grymt smidigt, ingen deg som skall jäsa eller bakas ut. Det är bara att lägga ut 8 st trekantiga knäckebrödsskivor och sedan lägga på vad man nu vill ha på och sedan in i ugnen en liten stund så att osten smälter ihop med övriga ingredienser. Supergott, prova gärna detta.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar