söndag 3 februari 2019

Från ett helvete till en omgivning som står relativt still

Tusen tack alla fina vänner som har skickat glädjande meddelande och kommit med glada tillrop när min värld fullkomligt snurrade runt. Jag tror att många kan identifiera sig med hur det kan vara när världen utan pardon flyger omkring, alla har väl någon gång känt av yrsel av värsta sort. Nu är jag på banan igen, inte helt ( ganska långt ifrån men ändå) men husen i vår lilla by står stilla och vägarna välter inte när jag gör mina försök att ta mig ut för träning. För bästa tillfrisknande är att utman yrseln, vila sig frisk är inget recept som duger. Jag är i allafall tacksam för att det har gått så här bra so far. I dag fick jag vakna upp till ett vackert vinterlandskap med en decimeter tung tung blötsnö och skottande överlät jag åt maken. Synd bara att solen inte orkade bryta igenom det tunga molntäcket som skymmer den klarblå himmeln som vi så innerligt behöver vila ögonen på nu. 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar