torsdag 7 november 2013

En tidningsartikel och en fransk bulldog blev ett givande möte

I början på veckan läste jag i Barometern om modebutiken Noa Noa i Kalmar som skall starta ett samarbete med smyckeföretaget Valdi. De båda verksamheterna skall samsas i Noa Noas lokaler på Kaggensgatan.  Artikeln gjorde mig lite nyfiken och eftersom jag aldrig varit inne butiken tidigare så fick det bli ett besök. Jag hann inte mer än in i butiken förrän jag såg en liten underbar varelse med skinnmage som låg så stilla på en stoldyna. Detta lilla liv var en fransk bulldog vid namn Charlie som jag hade svårt att slita mig från. Det blev ett väldigt givande och trevligt samtal med Charlies matte Camilla om allt från att vara egenförtagare, byta yrkeskarriär, bo i Växjö och Luleå till att vara hundägare. Tack Camilla för ett trevligt bemötande och lycka till med ert nya koncept.












2 kommentarer:

  1. Åååååå jag döööör! !
    Vill ha en till!
    Trevlig helg vänner! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag berättade för Camilla om Inez, kanske ni ses någon gång Charlie bor i Växjö / kram för Bulldog

    SvaraRadera