fredag 8 december 2023

Omväxling i skidspåren

Efter att ha stakat fram i vidunderlig miljö där solen trots den bistra kylan värmer gott och spåren är helt perfekt om än lite sträva så är det ganska skönt att som omväxling göra något helt annat. Antingen går man till simhallen på Experium och simmar några längder och sedan sätter sig i bastun för att mjuka upp kropp och själ eller så går man till bowlinghallen och skickar iväg några klot. Vi valde det senare det vill säga vi testade bowling. Nu var det ganska länge sedan vi var och bowlade så det fick gå några slag innan strikearna satt perfekt, eller rättare sagt om alla käglorna trillade ner av en slump. Om jag får skryta lite så brukar jag faktiskt slå ner alla kloten men den här gången tvålade maken till mig ordentligt och jag fick se mig besegrad dessutom gick naglarna på löpande band, men vad gör väl de, de växer ut till jul.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar