måndag 20 februari 2023

Bodyguard och tapas

Ja det blev en blixtvisit till dottern och delar av barnbarnskaran. Eftersom äldsta barnbarnet och maken är på race i Valencia så skulle alla vi som var kvar här i Svedala gå på musical och tösen i barnbarnskaran hade önskat att vi skulle gå och äta tapas och dricka passionsfrukts juice, dessutom skulle jag få några dagar att flanera i Stockholm. Men det blir inte alltid som man tänkt sig eller planerat, den lilla tösen blev sjuk, kanske inte så oväntat i dessa influensa tider men så synd om henne hon var riktigt dålig. Så jag körde upp till storstaden och den sjuka lilla tösen fick vara hos sin pappa och vi andra kunde lyxa till det med både tapas och Bodyguard, jag säger bara vilka sånginsatser så galet bra ja hela ensemblen var fantastiskt bra, eller som det andra barnbarnet som fick följa med sa kanske lite väl mycket sång, fast det var det som var hela grejen. Så istället för ett par dagar i Stockholm tog jag Silverlinjen tillbaka till Öland igen och hoppas att jag klarat mig från influensan.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar