fredag 19 november 2021

Ååå så var det fredag igen

Tiden rusar på och vi har fullt upp med att åka och vaccinera oss. Maken och jag hade bokat tid för tredje påfyllningssprutan men dagen innan det var dags fick vi ett medlande att tiden var avbokad eftersom denne ha passerat fem månaden sedan vi tog den andra sprutan, differensen var bara några dagar men det var bara att boka en  ny tid. Så nu får det bli influensa vaccination innan den tredje covid sprutan. Så istället för att vaccinera sig så planerar jag för julbaket, det går fort nu och vips så står julen för dörren. Först ut är väl pepparkakor och lussebullar, sedan får det bli några sorter av julgodis. Jag tittade igenom mina bilder för att se vad jag hade bakat tidigare år och det blir minsann inga större variationer, det kanske blir en och annan ny liten chokladbit annars blir det mest samma sortiment år ut och år in, men det är väl inte så dumt det heller. Trevlig helg 👩‍🍳















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar