måndag 8 april 2019

Sommartid - trädgårdsmöblerna ut

Visst är det härligt att få ta fram sina trädgårdsmöbler från sin vinterförvaring. Visserligen har vi inte kommit så lång fram i sommartiden att det blir så mycket sittande i solstolarna men vad fasen lite snö skall de väl tåla om det vanligtvis så märkliga aprilvädret skulle få fart med ömsom regn ömsom snö och ömsom sol. Förra året köpte vi möbler till mat och fika hörnan på altanen. Jag bara älskar mina färgklickar till stolar och bord. De lyser upp hela trädgården och ger ögat glädjefnatt. De franska cafémöblerna från Fermob finns i en uppsjö av färger och kulörer och jag köpte mina carrot och pink praline hos Paradisverkstaden här på Öland. Istället för att hänga i en korg med målarpenseln i högsta hugg så skall jag i dag njuta av ett nymålat hus och ta en kopp kaffe vid mina trädgårdspraliner.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar