fredag 13 februari 2015

I går var det dags för Japansk Facelift




Jag träffade Kristina Nicklasson som äger och driver Ekolkliniken i Räppling med filial i Kalmar på julmarknaden som ägde rum på Borgholms slottsruin. Kristina erbjuder ansiktsbehandlingar av alla de slag, men jag fastnade för en behandling som heter Japansk Facelift. Behandlingen är en blandning av akupunktur samt ansiktslyftteknik. Detta minskar muskelspänningar och reducerar rynkor men det bästa av allt att det var en skön och avslappnande stund med underbara dofter av alla krämer, oljor lera och allt var det nu var. Inga hårda angrepp på huden som annars är vanligt förekommande vid ansiktsbehandling utan en behandling som jag varmt kan rekommendera hos Kristina. Självklart köpte jag med mig ekologiska hårprodukter så att även håret får lite omsorg.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar