lördag 22 november 2014

Från spruckna naglar till skimrande vita hos Salong Vazza

Efter mycket om och men gjorde jag slag i sak och beställde tid för att fixa till mina naglar. Med illa åtgångna naglar och spruckna nagelband tog jag mig till Ulrika Wallbergs salong Vazza i Färjestaden. Jag fick en liten åthutning för att jag inte använder nagelolja och handkräm regelbundet, ja det vill säga varje dag. Det får bli bättring på detta, hur svårt kan det vara egentligen... Ulrika formade, putsade, penslade på gele, putsade igen och smörje in både naglar och händer så att de blev i riktigt bra shape. Hur lyxigt som helst att få bli ompysslad en liten stund av duktiga Ulrica. Passa på att boka en tid hos Vazza så att du känner dig fin till alla julfester eller också bara för att du är värd det. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar