fredag 31 december 2021

Årets sista dag

Så har vi då kommit fram till 2021 sista dag, jag kan tycka att det känns ganska skönt att lägga detta upp och ner år bakom sig. Jag tänker närmast på pandemin som med vaccinet gav kraft och levnadsmod igen men nu känns det som det är dags att stänga ner ett tag igen så att vi får bukt med spridningen av nya varianter. Jag vill passa på att önska alla bloggläsare ett riktigt Gott Nytt År och hoppas på ett betydligt bättre 2022. Hoppas ni alla får ett fint nyårsfirande i det lilla formatet.




1 kommentar:

  1. Gott Nytt År önskar jag er och stort Tack för att trevliga blogginlägg och fina bilder under året. Det är så roligt att följa dig och bli uppdaterad på livet på vår älskade ö.
    De senaste två åren, pandemiåren, har jag firat nyår på Lökenäs men i år blir det Malmö. Firar som ni i det lilla men med utsikt mot Malmö stads stora fyrverkeri. 🎉
    Ser fram emot ett nytt härligt år på Öland. Och ett förhoppningsvis ett år med mindre virus i olika formationer.
    Allt gott till dig. 🥂 Lena

    SvaraRadera