torsdag 1 juli 2021

Hurra hurra 40 års dag

Det är knappt man kan tro det är sant att det har gått 40 år sedan den här underbara pärlan föddes, självklar minns jag dagen som den var i går då jag första gången ficka hålla det lilla knytet i min famn, vilken underbar känsla som jag aldrig glömmer. Emma mormor Elsa tog så väl hand om sitt första barnbarn på BB trots att det var hennes första semesterdag och hon såg fram emot sin ledighet från alla nyfödda på just  BB i Växjö.  När jag berättar det här för Emma dotter Meja, så säger hon så här om sin älskade mamma,: hon är så snäll och stöttar alltid mig, och hon finns alltid där när jag behöver henne. Jag är så glad att hon födde mig. Hon är dessutom rolig och trösta alltid mig så bra, hon är finast i hela världen och hon är bra som hon är. Hennes son Olle säger så här om sin mamma: hon är alltid så påhittig och rolig och snäll. Äldsta sonen Melvin säger så här om sin älskade mamma: Hon fyller alltid hemmet med glädje och skratt samtidigt som hennes trygga famn alltid är tröstandet och välkomnande. Jag älskar henne överallt annat och man hade inte kunnat önska sig en bättre mamma och förebild. Med andra ord så är hon en riktig toppen tjej som hennes pappa och jag är så stolta över och som vi hurrar för idag.




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar