måndag 1 juli 2019

Hurra och flaggan i topp för världens finaste dotter

Jag skrev i ett inlägg om känslan när jag fick hålla första barnbarnet i mina armar för första gången, men det är inget mot känslan när jag fick mitt första barn. Det var också en solig och fin sommar så lite varmt och besvärligt var det innan hon ville komma ut och förgylla våra liv. Det var en helt fantastisk känsla att få hålla det lilla barnet i min famn. I dag fyller hon år och är själv mamma till tre små härliga individer som snart kommer till Öland. Men i dag hissar vi flaggan för vår underbara dotter som är så fylld av energi och livslust. Det finns inga hinder för henne som inte går att överbryggas eller elimineras. Stort Grattis vår underbara dotter på födelsedagen, vi ses i morgon.






















1 kommentar: