fredag 21 juni 2019

I dag är det inte bara midsommarafton

Vi firar nämligen världens finaste Melvin som i dag fyller 14 år och det på själva midsommarafton. Jag minns det som i går när han föddes, jag var på väg till ett kundbesök när jag fick beskedet att den lille plutten var på väg ut för att erövra världen 5 veckor för tidigt. Det blev ett kundbesök i flygande fläng för min del och sedan flyget till Stockholm på direkten, det var första barnbarnet så det gick inte att sitta hemma och rulla tummarna. Jag hade köpte kläder som jag hade med mig i storlek 50 men de fick jag byta till storlek 40 och ändå var byxorna på tok för stora. Det var en fantastisk upplevelse att få hålla i detta lilla liv och vårt första barnbarn. I dag fyller han 14 år och är en stor kille med hela livet framför sig. Stort Grattis Melvin på födelsedagen och hoppas att du får ett långt härligt sommarlov.




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar