lördag 23 januari 2016

Livet går i svart-vitt

Ja om man skall tro fotona nedan så är det så, med gnistrande vit snö och träden i oendligt grå så ser det onekligen svart-vitt ut. Det är inte långt kvar tills naturen ändrar sig totalt och färgprakten spricker upp och gör oss glada i sinnet. Tills dess så får vi passa på att njuta av dagsljuset mitt på dagen om man har möjlighet att komma ut en sväng, dessutom blir jag lätt minuträknare vad beträffar solens upp och nergång. Idag är solen uppe 4 minuter längre än i går, det är lycka det.









2 kommentarer:

  1. I dag vaknade vi till en otroligt vacker rimfrostmorgon men ändå....jag vill ha sol och barmark.
    /Kerstin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är faktiskt benägen att hålla med dig Kerstin, jag vill kunna vara ute och känna solen bränna mot huden och framför allt få njuta av ljuset, men snart så är vi där .

      Radera