onsdag 21 juni 2023

18 år och det är dags för körkort

Tänk första barnbarnet fyller 18 år idag, vart har alla åren tagit vägen. Jag minns det som i går när dottern ringde och sa att vi åker in till BB nu, va det var fem veckor för tidigt så ingen var beredd men så kom den lille pojken ut den 21: e juni en riktigt liten midsommarpojke. Jag hade köpt lite kläder till honom men de var på tok förstora så det var bara att byta dem till stl. 40 så litet. Men lagom till midsommar fick den lilla familjen komma hem. Nu har det gått 18 år sedan den här dagen och den här pojken har gett oss så mycket glädje och vi har fått vara en stor del i hans liv i allt från lek och bus som liten till fotbollsmatcher i ur och skur och nu på senare år race, något jag aldrig trodde att jag skulle kunna förlika mig med men så är det, vad gör man inte för sina barnbarn. Så i dag hyllar vi denna fantastiska kille som är en riktig svärmorsdröm och har ett driv som är något ut över det vanliga. Stort Grattis och nu håller vi tummarna idag och ni kan nog gissa för vad ❤️













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar