måndag 12 december 2016

Eriksberg vilt och natur hotell

I reklamen står det att när du kör in genom grindarna till Eriksberg natur och vilthotell så infinner sig lugnet och en ny värld öppnar sig. Ja, det kan jag skriva under på. Så vacker miljö, stillheten och tystnaden var som en ny dimension av välbefinnande. Vi blev så trevligt bemötta vid ankomsten och blev visade personligt till vårt rum med utsikt över den lilla dammen. Den unga fröken som visade oss runt erbjöd oss sedan bad i bubbelkoppen utomhus. Det var riktigt juvligt att få krypa ner i 37 gradigt vatten och sippa på ett glas med ..ja precis bubbel. Så stillsamt och en fröjd för ögan mitt i naturen. Nu såg vi bara en häger och en talgoxe men vad gör väl det. Jag kände mig som en riktig jägare helt i klass med G.W Person och de andra jaktgrabbarna i som jag kan tänka mig deras rätta marker. Perfekt att det fanns vapenskåp på rummet så om jag hade haft en bössa med mig så kunde jag låsa in den säkert där. Jag kan varmt rekommendera detta nobla ställe för en underbar trivsam weekend, med fantastisk mat och dryck.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar