lördag 10 juni 2017

Hemmets veckotidning förföljer mig

När jag var liten så damp det 1 ggr i veckan ner en tidning hemma hos oss , det var mamma som prenumererade på Hemmets veckotidning. Det var en tidning jag aldrig kollad i då. Svärmor prenumererar också på tidningen och frågor alltid om jag vill läsa den. Det har aldrig lockat mig speciellt med alla virk och stickmönster och noveller eller vad det nu kan vara. Jag prenumererar inte på någon fysik tidning idag men däremot har jag Readly, med hur många tidningar som helst och vad hittar jag där? Jo, just det Hemmets veckotidning och efter att ha tittat igenom tidningen så hittade jag helt plötsligt lite kakrecept och då blev det helt plötsligt toppen. Så det fick bli lite bakning av bröd och kola gömmor med nobless enkla och väldigt goda.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar