söndag 30 augusti 2015

Må bra mässa i en vacker miljö på Eksgården här på Öland

I helgen pågår Må Bra mässa på Eksgården i Gårdby på östra Öland. Mässan är ett årligt inslag i den Öländska myllan. Jag besökte mässan i går. Här kunde man få alla möjliga olika behandlingar och massager och drycker som renar kroppen. Varje timme är det olika föreläsningar om Astrologi, från panik till kraft, enkla japanska hälsotips. Jag gick på en förläsning med Pehr Trollsveden, känd från TV och ämnet var tidigare liv seans. Tyvärr fick jag inte höra något om mitt tidigare liv, men i den fullsatta salen var det många som fick höra berättelse om hur de tidigare varit indianpojkar, pigor, högadel eller präster. Svårt att säga sanningshalten i detta men lite intressant att han hittade värderingar som var viktiga i deras liv nu. På utställningen fastnade jag hos Barbro Hegg Falk från Gamleby (www. Heggsfriskvardzkoncept .se) och hennes vackra hals /armband av ädelstenar som är energigivande. Naturligtvis gick mina ögon direkt till ett rött vacker armband , men fick då veta att det armbandet inte gav någon energi till mig så jag fick leta upp ett nytt, tog ytterligare ett som inte heller gav utslag på energi skalan men tillslut tog jag ett armband med vackra Karneol stenar, så nu skall väl energin fullkomligt explodera, vi får se...






I dag erbjuds följand föreläsningar

 Föredrag söndag 30/8 2015

10:00 Nina Granbom - Mitt inre Kloster

          heartfulnesscenter.se

11:00 Majvor Stråhlenstam - AGE, en hälsomarkör

12:00 Pehr Trollsveden - Stor-seans

          trollsveden.nu

13:00 Marianne J Rose Feng Shui: Färger och symboler

          roses-fs.se

14:00 Lasse Rydström Om auraläsning och clairvoyance med demonstration

15:00 Annika Söderberg Stor-seans

16:00 Bengt Persson Cellminnesmålning, en unik självterapi för kropp & själ

         eq-painting.com  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar